fredag 20 maj 2011

en liten röd stuga

Jag har en liten röd stuga i Bergslagens djupa skogar. Historien om mitt torp ska jag berätta en annan gång. Det är en liten släktsaga så det kräver sin text.

Men, snart är det dags att dra till skogs. Och här är vad jag vill ha med. (Jag är ingen kaviar-freak men tuben hör liksom till sommar-kylskåpet)



Uteduschbild från Sköna Hem, Tapeter från Handgjorda tapeter, Rutigt tyg från Broarne.se, Hängmatta från Hamaca.se, Vattenbehållare i zink från Olivkällan, rotting från Sika Design, Skomakarlampa från LampGustaf, ljusslinga från Indiska, världens finaste lilla tjej från mig och pappan, träd och blommor från Ängelsberg.

Ha en underbar helg i solen!

1 kommentar:

  1. Så klart att kaviartuben måste finnas i sommarkylskåpet!

    Fint collage, och ha det underbart i din röda stuga:)

    Kram Therese

    SvaraRadera