söndag 5 juni 2011

Hemma hos Rikke Juhl Jensen

I senaste Bolig Magasinet finns designern Rikke Juhl Jensens hem. Det här funkar för mig. Jag gillar den mjuka färgskalan. Och jag gillar speciellt det fina side-boardet med vackra saker att pilla på. Det vill jag också ha. Vi (jag) lyckas aldrig med stilleben, ytan blir alltid en avlämningsplats för fjärrkontroller, hårspännen, pusselbitar, pippidockor, papper, nycklar och annat junk. Rikke verkar ha familj, hur har hon uppfostrat dom?





Alla bilder från Bolig Magasinet

1 kommentar:

  1. Åh vad jag har missat! Finaste sommarbordet, grekland och ja...det senaste hemmet funkar för mig med *suck*. Jag tror att verklighetens stilleben varierar även hos Rikke Juhl Jensen;) Det är livet och får vara så...ibland

    Kram!
    Och tack för alltid fin inspiration!
    A

    SvaraRadera