torsdag 1 september 2011

den pryl- och pappersfria arbetsplatsen...

Mitt ultimata arbetsrum: svalt, lugnt och fina färger.
Kanske lite lågt i tak för en 180 cm lång svenska...
foto: Marie Claire Maison
..finns den verkligen? Vårt arbetsrum ger mig ångest. Det är så mycket papper och skräp att jag blir helt matt. Jag ser att många bloggkollegor har superfina arbetshörnor/rum. Var har ni alla papper/räkningar/teckningar/tomma kuvert/gamla vykort/reklamutskick från 2007/kvitton och gamla godispapper? Vi har högar, helt osorterade av allt det där. Fy. Jag blir så sotis på era fina platser.... men en dag...


Bästa huset. Finns mer bilder här

Här arbetar en man.
Foto: Living Etc.

Här kan jag relatera. En själsfrände...
Foto: Hus o Hem


2 kommentarer:

  1. Kanske, kanske fuskas det lite i bloggvärlden. Tror du inte? Här finns det iallafall högar lite varstans faktiskt.
    Svarade på din fråga på min blogg. Tyvärr vet jag inte vart ringarna kommer ifrån. Ha en toppen dag. /Lotta

    SvaraRadera
  2. Å vad jag gillar den första bilden. Men golvet gör sitt till också, så att det inte blir för sött..
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera