måndag 31 oktober 2011

Badrum

foto: via Style Files

Efter årsskiftet ska vi bygga badrum på övervåningen. Nu har vi badrum i källaren. Ett riktigt fult men ändå ganska nyrenoverat badrum som tidigare ägare byggde med väldigt manliga attribut som modernt svart och beige matt jättekakel som piffats upp med mosaikkreationer i svart, beige och grått. Till det har man gjort ett rejält stilbrott i form av wc-stol och handfat i sekelskiftesstil.

Här är lite badrumsinspiration. Jag tror att vi kommer att gå på vitt kakel med antingen något snyggt marockanskt golv eller Victorian floor tiles.

Jag skulle ha visat fler bilder från mitt hem. Men. Först låg internetupplopplingen nere. Det tog Bredbandsbolaget en vecka att fixa det. Det tycker jag känns alldeles för långt år 2011, det är snarare som 1995. Och nu har jag tappat min dyra fina kamera i golvet. Och ja, den gick sönder. Men snart ska det upp fler bilder!



foto: Hus o Hem

foto: Marie Claire Maison

foto: Marie Claire Maison


foto: Marie Clarie Maison

foto: Byggfabriken

foto: Byggfabriken

1 kommentar: